teisipäev, 14. november 2017

Mida????

Käies ringi Tallinnas riidepoodide nagu H&M ning New Yorker olen ma aru saanud, minusuguse jumbu jaoks pole kuskil meesteosakonnas riideid!

On reede lõuna aeg, otsustasin et mul oleks vaja uusi teksaseid ning ka jope poleks halb.
Läksin siis postimaja New Yorkerisse lootuses leida omale teksad kui ka jope. Üllatus oli suur kui avastasin, et ma polegi enda 22 aasta jooksul veel meheks saanud, et meeste osakonnast omale midagi selga osta.
Poistele mõeldud riided olid küll õiges pikkuses kuid kitsa võitu.

Läksin edasi H&M, kus kordus sama. Kuid seal oli lasteosakonnas natukene suurem võit, teksaseid ma ei leidnud sealt kuid jope jäi silma küll.

Hiljem läksin äsja pankrotistunud Seppälä poodi, kus olid suured sildid -40% kõikidele toodetele, lootuses sealt leida endale ka miskit huvitavat.
Ma ei tea mis moodi on suurus S nii suur, et see sobiks mulle öösärgiks.
Vaatasin siis poiste poolele, kus olid -170. Kahjuks kordus seal sama, et pikkuselt asi sobis aga kitsaks jäi.

Loo moraal - pean hakkama endale ise riideid tegema selga, kuna ma ei leia endale enam riideid...

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Paljassaarel asuv "nudistide rand"

 Käisin siis hiljuti Paljassaares, see on selline armas koht millest viimati kirjutas Delfi . Aga üllatus oli missugune, kui oli kuulda ...